världens minsta superkändis

"Därför har Tomkats dotter inga vänner. Hon bär dyra märkeskläder, reser jordklotet runt och behöver aldrig gå och lägga sig i tid. Världens mest kända 2-åring har allt - utom lekkamrater. Här är sanningen om Suri. Blott tre månader gammal prydde hon omslaget till tidningen Vanity Fair. Två år senare är hon en fullfjädrad superkändis. Det är ingen överdrift att säga att lilla Suri inte är som andra barn. Som dotter till skådespelarparet Tom Cruise, 46, och Katie Holmes, 29, lever hon ett liv de flesta vuxna bara kan drömma om."


- visst är det synd om lilla flickan som inte har lek-kamrater men..
som det ser ut på flickan själv och som det inte står något om i tidningen om
att hon lider direkt, så länge hon mår bra, varför trilskas med barnet?
Om jag var tom och Katie skulle jag aldrig låta bli att skämma bort mina barn!
HELT RÄTT!!

// mandymoe.blogg.se

Kommentarer

Din åsikt tack:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min åsikt:

Trackback
RSS 2.0