rosabandet

otroligt härlig gala, jag vet att ni redan hört allting från nettan men jag måste bara tillägga lite små saker!
Galan var väldigt tår-framkallande. man blev ju såklart lite tårögd här och var,
men till en sådan här gala så hör det såklart till.
Efterfesten stämplar vi ett stort B på, inget att ha men stolt att man fick vara med!
Hasse Aro och Renée Nyberg är två absoluta favoriter som ska ha stort cred
för att de alltid ställer upp och är så fantastiska, Renée ska gifta sig btw ;)
Imorgon ska jag uppdatera vår lista med 10 positiva saker med att vara upptagen
MISSA INTE DET. jag och nettan bloggar såklart imorgon också medans hon
färgar sitt hår med mig som sällskap. vi ses/hörs imorgon! <3

// mandymoe.blogg.se

Kommentarer

Din åsikt tack:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min åsikt:

Trackback
RSS 2.0