Gala och efterfest

Nu är vi hemma igen ! Vi kom till globen, fick våra platser (jag lyckas alltid hamna på samma platser som pressen och journalisterna ... det är ju där jag hör hemma.) och så fick vi även våra VIP-armband som skulle ta oss in på efterfesten.

Galan var så himla fin och herregud vad tårarna fyllde ögonen när alla starka berättelser från människorna. Tårarna började rinna när ena barnet står och säger till sin mamma: varför, varför? Varför just du mamma?
Så hemskt, så vackert och så in i helvete sorgligt !

Vi måste ju säga att det var smockfullt med kändisar och lilla jag (nettan) blev förälskad i Söta EMD - medlem Erik. Dock är han väldigt kort men han var jätte trevlig mot alla runt omkring honom. Kan även avslöja att en viss kvinna stod väldigt nära Erik och pratade med honom enskilt och la hela tiden händerna omkring honom och Erik såg faktiskt lite smått besvärad ut. Det kan jag förstå eftersom kvinnan hade en läskigt ful poncho av något slag på sig.
Gamla idoljury-medlem Christi (stavning) var även där med en vännina. Båda var så otroligt hemsk klädda så Amanda och jag stod där och gapade.

Jag får berätta mer imorgon för nu är jag så trött att jag bara vill gå och sova.
Måste dock tillägga: Kändisfester är gryyyyyymt överskattade.

Kommentarer

Din åsikt tack:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min åsikt:

Trackback
RSS 2.0