Fakta om oss här på Bbullshit.

Fullständigt namn: Anette Katarina Eriksson (men alla kallar mig för Nettan)
Ålder: 16 år (17 den 19 januari)
Civilstatus: Singel
Familj: Mamma, pappa, låtsaspappa, 2 storebröder & en lillasyster
Ögonfärg: Blågröna typ
Personlighet: Snäll och social, knäpp humor och lättroad.
Intressen: Sång och musik i övrigt samt skriva och läsa.. och bloggen Neriksson.blogg.se såklart.
Personer jag älskar: Människor med åsikter är helt underbart! Och så folk som skrattar och är sociala!
Personer jag inte tål: Människor som inte vågar säga sin egna åsikt och alltid gör som alla andra. Sånna männisor är tråkiga!
Favoritlag: Jag är en självklar djurgårdare!
Vad skulle du ta med dig till en öde Ö?: Haha min säng och lite mat
Favorit klädesmärke: Boomerang är en självklar favorit!
Favorit Tvkanal: Kanal5, där går det alltid bra program
Favorit film: Sex and the city the movie och Titanic - båda får mig att böla
Fotboll eller ishockey: Fotboll!

-------------------------------------------------------------------

Fullständigt namn: Amanda Desimone Hermander Näslund
Ålder: 17 år (18 den 7 november)
Civilstatus: upptagen
Familj: Mamma, pappa, låtsaspappa, låtsasmamma, 2 småsyrror
Ögonfärg: bruna
Personlighet: social, trevlig, öppen och ärlig
Intressen: utekvällar, shopping och den andra bloggen såklart ^^
Personer jag älskar: öppet folk som inte sitter tysta och de med skön humor också
Personer jag inte tål: folk som påstår att de måste passa in och vara normala. normal är ett tråkigt ord!
Favoritlag: Jag är en självklar djurgårdare!
Vad skulle du ta med dig till en öde Ö?: freddan och sängen.. lite godis kanske ^^
Favorit klädesmärke: HM tror jag.. den affären har förfan allt, god bless HM!
Favorit Tvkanal: tv3, där går det alltid bra program.
Favorit film: Sex and the city the movie och alla söta små tjejfilmer!
Fotboll eller ishockey: ishockey, lätt!

Kommentarer
Postat av: Gripen

Djurgårdare är det bästa som finns :)!! och bra upplägg av frågerna

2008-10-27 @ 19:48:40

Din åsikt tack:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min åsikt:

Trackback
RSS 2.0