heeej!

OTROLIGT LEDSEN FÖR DÅLIG UPPDATERING!
jag fyllde år hela förra helgen, det var verkligen full rulle och det var jätte lyckat <3
jag och netts har blivigt lite dåliga på att skriva men nu kommer vi strax in i
det igen. krogen är skitkul och jag har börjat gå en hel del ^^ eller iaf på G!
Var ute förra helgen på min födelsedag och nu blir det mer nästa helg :)
Btw. på förra inlägget fick vi en kommentar av en Alice..
både jag och netts stör oss en hel jävla del på folk som inte vågar stå för
vem de är, eftersom Alice skrev både en dryg kommentar(som jag ska vara på)
och vägrade länka till sig själv.. Det var ju lite fegt , men det är upp till dig ;)
såhär stog det i kommentaren:

"Ni måste verkligen ha bittra liv som sitter och nervärderar andra människor.
Kan ju inte påstå att Lard var höjdpunkten precis men han hade ändå sin egna stil, till skillnad från resten av gänget. Och alla andra innan det."

1.
Om du tycker så illa om att vi nedverderar människor, varför gör du samma
sak då?
2. lars var ett pucko som var ute efter något helt annat än idol, idol är idol och
är ute efter artister inte någon som vill sticka ut? INSE!


// mandymoe.blogg.se

Kommentarer

Din åsikt tack:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min åsikt:

Trackback
RSS 2.0